Juliette Black

HEEEEEEEYYYY!!! julie blaack in da house!
Nu ska jag presentera mig.. alla andra verka göra det
så nu tar jag min chans och gör det.
Vi börjar med vad jag heter och sånt.. haha:
Jag heter juliette kallas oftast för kadi eller juliette.
faan nu får jag ju blackout.. jag vet inte vad jag ska skriva:-O
aja som ni vet så älskar jag dans! liksom säg mig en afrikan som inte
älskar att dansa???:-O jag började dansa sen jag va i mammas mage!
när jag kom ut från hennes mage var dansa det första jag gjorde. i vanliga fall
gråter man men jag stod på hennes mage och började dansa HAHAHAHA!
kollla mig jag överdriver nu men ni fatta vad jag menar eller hur???
Jag är ganska lat när det gäller att träna! alltså dans.. då är jag alltid hungrig
HAHA(tjockis) jag gör typ aldrig något när vi har träning men när jag är på
fest då är det en helt annan historia! dååå faacka man ur asså:-O
För det finns folk som kollar på en och då får ju man mer energi:-D
ahh.. vad mer finns det och berätta?? det här få räcka för idag.. hahaha
kort prestation men vem bry sig..:-p.
bless//juliette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0