NO PICNICK BLEV DET FÖR VÅRAN DEL

Såhär såg dagens planer ut: Vi alla hade bestämt oss
att träffas i väsby för att ha en picnick haha.
Vi vaknade på morgonen och fixade oss och gjorde mat o sånt
senare rullade vi mot nyawas område och efter 1sek får jag ett samtal
från mamma: vart är ni?! kvinnan började lacka ur för ingen anledning
så jag och syrran rullade hemåt och då fick vi inte gå ut pga att vi inte hade
sagt något till henne innan(typiskt afrikaner) ska alltid överdriva- Ni som är
afrikaner förstår nog vad jag snackar om och hur det känns haha men vad ska
man göra om man har en svart mamma?? det är bara och följa hennes regler tills
graven. Jag pallade inte sura över det så jag åt och la mig, bra sömn fick jag iaf
Nu sitter jag här och funderar på vad som ska hända next
Love//JULIETTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0