The "LEADER"...Queen M

Shaba tjena hallo vi säger så hahahah.... oke asså jag har aldrig bloggat tidigare so hang in there people,, oke jag heter Marina Lautner och är typ ledaren till den här gruppen, DANS är mitt allt även om jag inte direkt är grym men vem bryr sig jag älskar att dansa och det tänker göra tills jag inte kan stå på egenhand längre om ni fattar va jag menar, har aldrig gått i dans eller nåt sånt,, jag älskar också att skatta bruka göra lite sjuka grejer ibland, pluggar i arlanda gymnsiet går på omvårdnad programet, laak det få räcka fan pallar inte sitta och berätta om min livs historia mitt liv är inte intressant så det behövs inte;) men men det va allt från mig
kyssar och kärlek= kk
bless//// Marina L
Ps hoppas att jag kan göra bättre ifrån mig nästa gång haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0